Víno a bobule
Víno a bobule

Řízené degustace vín

Řízené degustace vín

 Prostředí jižní Moravy s řadou vinařství a vinných sklepů různé velikosti je vhodným místem pro konání firemních školení a akcí, obchodních jednání, rodinných oslav, setkání s přáteli či organizaci letních a tematických párty pro organizované skupiny i veřejnost.

Jejich nedílnou součástí je často:

  • sommelierem řízená degustace vín ve vinařství nebo vinném sklepě (sommelier připraví dohodnutý počet vzorků vín s výkladem)
  • volná degustace vín ve vinařství nebo vinném sklepě (vhodná i pro větší počet účastníků)
  • posezení ve vinném sklepě spojené s ochutnávkou regionálních specialit, řízenou degustací vín a s cimbálovou muzikou
  • návštěva vybraného vinařství spojená s prohlídkou vinic v doprovodu vinaře, seznámením se s procesem výroby vína, prohlídkou technologií a volnou nebo řízenou degustací vín daného vinařství

Zajišťujeme i výběr a dodání vín pro Vaši vlastní degustaci, kdy na základě e-konzultace se sommelierem si podle jeho instrukcí a doporučení můžete řídit svou vlastní degustaci kdekoliv v České republice.

V případě Vašeho zájmu připravíme nabídku a cenovou kalkulaci degustace vín nebo i doprovodného programu dle Vašich potřeb a zadání, případně připravíme celou akci pro Vás na klíč. Pro více informací nás kontaktujte na e-mailové adrese obchod@vinoabobule.cz

Zboží ve vašem košíku


Váš košík je prázdný
Archiv aktualit
Vinařství Kovacs s.r.o.
Vinařství Kovacs s.r.o. bylo založeno v roce 1997. Sídlem firmy jsou od prvopočátku vinné sklepy ve významné vinařské obci Novosedly....více>>
  1. Bona Dea 2015
    pozdní sběr
    ResVinia, spol. s r.o.
  2. Grandioso gold brut 0
    šumivé víno
    Vinné sklepy Valtice a.s.
  3. GRAND cuvée bílé 2017
    pozdní sběr
    Moravíno s.r.o.
  4. Karafa ResVinia na červené víno s barevnými skly 0

  5. Karafa ResVinia na červené víno s kameny 0

  6. Regentské cuvée 2017
    pozdní sběr
    Vinařství Kovacs s.r.o.
Jak jste se o e-shopu www.vinoabobule.cz dozvěděli?
  • Ze serverů pro vyhledávání zboží (29,66%)
  • Ze serverů pro vyhledávání firem (8,76%)
  • Z bannerové reklamy na internetu (8,76%)
  • Z textové reklamy na internetu (9,66%)
  • Od známého (15,06%)
  • Z jiného zdroje (28,09%)