Víno a bobule
Víno a bobule

Registrační formulář Věrnostní bobule

Pro naše registrované zákazníky jsme připravili věrnostní program (VĚRNOSTNÍ BOBULE) s věrnostními body, které nazýváme BOBULE.

BOBULE jsou připisovány na virtuální účet každému zákazníkovi, který je registrován v internetovém obchodě www.vinoabobule.cz a současně v programu VĚRNOSTNÍ BOBULE a souhlasí se Všeobecnými podmínkami  programu VĚRNOSTNÍ BOBULE. Aktuální stav účtu BOBULÍ je součástí účtu zákazníka v internetovém obchodě www.vinoabobule.cz.Současně pro naše zákazníky připravujeme od roku 2010 speciální akce s názvem Vinařské zážitky s VĚRNOSTNÍ BOBULÍ, kterých se mohou zúčastnit a dále i cenové zvýhodnění řady sommelierských služeb.

O těchto možnostech budeme registrované zákazníky vždy informovat e-mailem (v případě jejich souhlasu) a na www.vinoabobule.cz v sekci aktuality a VĚRNOSTNÍ BOBULE. K tomu, abychom mohli Vaše potřeby uspokojovat co nejkvalitněji, slouží registrační formulář. Současně se naši zákazníci mohou účastnit celé řady anket a zapojit se do hodnocení zákazníků našeho internetového obchodu www.vinoabobule.cz.

Pro pokračování v registraci do programu VĚRNOSTNÍ BOBULE musíte být přihlášen!

Přihlašovací jméno (váš login při registraci)
Heslo (vaše heslo při registraci)

Věrnostní program je od 1.1.2019 zrušen.

Vyberte si dárky za Vaše BOBULE

Zboží ve vašem košíku


Váš košík je prázdný
Archiv aktualit
Vinařství Kovacs s.r.o.
Vinařství Kovacs s.r.o. bylo založeno v roce 1997. Sídlem firmy jsou od prvopočátku vinné sklepy ve významné vinařské obci Novosedly....více>>
  1. Bona Dea 2015
    pozdní sběr
    ResVinia, spol. s r.o.
  2. Grandioso gold brut 0
    šumivé víno
    Vinné sklepy Valtice a.s.
  3. GRAND cuvée bílé 2017
    pozdní sběr
    Moravíno s.r.o.
  4. Karafa ResVinia na červené víno s barevnými skly 0

  5. Karafa ResVinia na červené víno s kameny 0

  6. Regentské cuvée 2017
    pozdní sběr
    Vinařství Kovacs s.r.o.
Jak jste se o e-shopu www.vinoabobule.cz dozvěděli?
  • Ze serverů pro vyhledávání zboží (29,66%)
  • Ze serverů pro vyhledávání firem (8,76%)
  • Z bannerové reklamy na internetu (8,76%)
  • Z textové reklamy na internetu (9,66%)
  • Od známého (15,06%)
  • Z jiného zdroje (28,09%)