Víno a bobule
Víno a bobule

Podmínky užití ResVinia

Obsah webových stránek www.vinoabobule.cz je majetkem společnosti ResVinia, spol. s r.o. Všechna práva jsou vyhrazena. Informační obsah těchto stránek je možné používat pouze pro nekomerční a osobní potřebu. Jakékoliv komerční využití je možné pouze s písemným souhlasem společnosti ResVinia, spol. s r.o.

Společnost ResVinia, spol. s r.o. se snaží na těchto stránkách uvádět přesné a aktuální informace, nicméně neposkytuje žádné záruky ani prohlášení o jejich úplnosti a přesnosti. Společnost ResVinia, spol. s r.o. nenese zodpovědnost za škody, včetně zvláštních, nepřímých nebo následných škod nebo škod, které vzniknou jakýmkoli způsobem v důsledku přístupu, použití nebo neschopnosti přístupu k serveru www.vinoabobule.cz, nebo které vzniknou v souvislosti s materiály, vlastnostmi nebo doporučeními a jakýmikoliv informacemi uvedenými na tomto serveru.

Společnost ResVinia, spol. s r.o. nenese žádnou odpovědnost za odkazy na tyto stránky v celém internetu.

Přístupem na tyto stránky bez výhrad přijímáte všechny výše uvedené podmínky užití.

Zboží ve vašem košíku


Váš košík je prázdný

Červené víno Bona Dea (název podle řecké bohyně zdraví a plodnosti)

prodej v lékárnách po celé ČR... více

Sabrage 21. století

ResVinia a otevírání láhve šampaňského setnutím hrdla skleničkou Moser... více

Archiv aktualit
Vinařství Volařík
Zvláštní cit pro dobré víno je celému Mikulovsk...více>>
  1. Bona Dea 2015
    pozdní sběr
    ResVinia, spol. s r.o.
  2. Cuvée ELEN 2012
    výběr z hroznů
    Krška Pavel
  3. Grandioso gold brut 0
    šumivé víno
    Vinné sklepy Valtice a.s.
  4. GRAND cuvée bílé 2015
    pozdní sběr
    Moravíno s.r.o.
  5. Svatovavřinecké barrique 2015
    výběr z hroznů
    Moravíno s.r.o.
  6. Chardonnay Family Reserve 2013
    výběr z hroznů
    Vinařství Kovacs s.r.o.
Jak jste se o e-shopu www.vinoabobule.cz dozvěděli?
  • Ze serverů pro vyhledávání zboží (35,35%)
  • Ze serverů pro vyhledávání firem (5,05%)
  • Z bannerové reklamy na internetu (5,05%)
  • Z textové reklamy na internetu (6,40%)
  • Od známého (14,48%)
  • Z jiného zdroje (33,67%)