Víno a bobule
Víno a bobule

Bona Dea

Bona Dea
Charakteristika produktu
kvalita vína:
pozdní sběr
ročník:
2015
výrobce:
ResVinia, spol. s r.o.
obec:
viniční trať:
obsah cukru:
suché
číslo šarže:
261519/15
ocenění:
objem:
0.75 l
cena:
269 Kč
Víno Bona Dea je tmavě granátové až inkoustové barvy. Kořenitá vůně s tóny tmavého bobulového ovoce, ostružin a čokoládových bobů. V chuti je hebce sametové s jemnou tříslovinou, s tóny marmelády z lesních plodů, hořké čokolády a dlouhotrvající dochutí. Bona Dea je červené české víno z kolekce RESVINIA resveratrol line, uvedené firmou ResVinia s tímto označením na český trh. Víno Bona Dea doporučuje Sekce asistované reprodukce České gynekologické a porodnické společnosti ČLS JEP k užívání ženám.
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Napište vaše hodnocení tohoto zboží!

Pro hodnocení musíte být přihlášen!
Nejdříve zboží ohodnoťte. Vyberte mezi 1 (nejhorší) a 5 (nejlepší) zlatými bobulemi.
Nyní napište hodnocení
Jméno
E-mail

Hodnocení zákazníků:

Zatím zde není žádné hodnocení.
Napište první hodnocení.
Zboží ve vašem košíku


Váš košík je prázdný

Červené víno Bona Dea (název podle řecké bohyně zdraví a plodnosti)

prodej v lékárnách po celé ČR... více

Sabrage 21. století

ResVinia a otevírání láhve šampaňského setnutím hrdla skleničkou Moser... více

Archiv aktualit
Vinařství Kovacs s.r.o.
Vinařství Kovacs s.r.o. bylo založeno v roce 1997. Sídlem firmy jsou od prvopočátku vinné sklepy ve významné vinařské obci Novosedly....více>>
  1. Bona Dea 2015
    pozdní sběr
    ResVinia, spol. s r.o.
  2. Grandioso gold brut 0
    šumivé víno
    Vinné sklepy Valtice a.s.
  3. GRAND cuvée bílé 2017
    pozdní sběr
    Moravíno s.r.o.
  4. Karafa ResVinia na červené víno s barevnými skly 0

  5. Karafa ResVinia na červené víno s kameny 0

  6. Regentské cuvée 2017
    pozdní sběr
    Vinařství Kovacs s.r.o.
Jak jste se o e-shopu www.vinoabobule.cz dozvěděli?
  • Ze serverů pro vyhledávání zboží (29,57%)
  • Ze serverů pro vyhledávání firem (8,80%)
  • Z bannerové reklamy na internetu (8,80%)
  • Z textové reklamy na internetu (9,71%)
  • Od známého (15,12%)
  • Z jiného zdroje (27,99%)