Víno a bobule
Víno a bobule

Bílé víno moravských a českých vinařství

V české republice je povědomí mnoha lidí spojeno s vynikajícími bílými víny. Z výsledku výzkumu „Víno a český spotřebitel“ (výzkum pro Vinařský fond 2008, Focus Marketing and Social Research) vyplývá, že frekvence konzumace vína červeného a bílého vína je u našich konzumentů prakticky stejná. Více než dvě pětiny českých konzumentů vína má raději víno červené (44%), o něco méně preferuje víno bílé (42%), zbývajícím konzumentům je to jedno. Hlavní spontánně uváděnou výhodou domácích vín je jejich nižší cena (30%), kvalita (21%) a tuzemský původ, resp. tuzemské suroviny (17%).

       
1 | 2 | 3 | 4
Uvedené ceny jsou včetně DPH. Zákaz prodeje alkoholických nápojů osobám mladším 18 let.
1 | 2 | 3 | 4
Zboží ve vašem košíku


Váš košík je prázdný

Červené víno Bona Dea (název podle řecké bohyně zdraví a plodnosti)

prodej v lékárnách po celé ČR... více

Sabrage 21. století

ResVinia a otevírání láhve šampaňského setnutím hrdla skleničkou Moser... více

Archiv aktualit
Vinařství Kovacs s.r.o.
Vinařství Kovacs s.r.o. bylo založeno v roce 1997. Sídlem firmy jsou od prvopočátku vinné sklepy ve významné vinařské obci Novosedly....více>>
  1. Bona Dea 2015
    pozdní sběr
    ResVinia, spol. s r.o.
  2. Grandioso gold brut 0
    šumivé víno
    Vinné sklepy Valtice a.s.
  3. GRAND cuvée bílé 2017
    pozdní sběr
    Moravíno s.r.o.
  4. Karafa ResVinia na červené víno s barevnými skly 0

  5. Karafa ResVinia na červené víno s kameny 0

  6. Regentské cuvée 2017
    pozdní sběr
    Vinařství Kovacs s.r.o.
Jak jste se o e-shopu www.vinoabobule.cz dozvěděli?
  • Ze serverů pro vyhledávání zboží (29,57%)
  • Ze serverů pro vyhledávání firem (8,80%)
  • Z bannerové reklamy na internetu (8,80%)
  • Z textové reklamy na internetu (9,71%)
  • Od známého (15,12%)
  • Z jiného zdroje (27,99%)