Víno a bobule
Víno a bobule

Bílé víno moravských a českých vinařství

V české republice je povědomí mnoha lidí spojeno s vynikajícími bílými víny. Z výsledku výzkumu „Víno a český spotřebitel“ (výzkum pro Vinařský fond 2008, Focus Marketing and Social Research) vyplývá, že frekvence konzumace vína červeného a bílého vína je u našich konzumentů prakticky stejná. Více než dvě pětiny českých konzumentů vína má raději víno červené (44%), o něco méně preferuje víno bílé (42%), zbývajícím konzumentům je to jedno. Hlavní spontánně uváděnou výhodou domácích vín je jejich nižší cena (30%), kvalita (21%) a tuzemský původ, resp. tuzemské suroviny (17%).

       
1 | 2 | 3 | 4
Tramín červený

Tramín červený

2017
pozdní sběr
Moravíno s.r.o.
299 Kč

Detaily o zboží...



Tramín červený

Tramín červený

2017
výběr z hroznů
Vinařství Kovacs s.r.o.
349 Kč

Detaily o zboží...



Veltlínské zelené Terroir Věstoňsko

Veltlínské zelené Terroir Věstoňsko

2017
pozdní sběr
Vinařství Volařík
395 Kč

Detaily o zboží...




Uvedené ceny jsou včetně DPH. Zákaz prodeje alkoholických nápojů osobám mladším 18 let.
1 | 2 | 3 | 4
Zboží ve vašem košíku


Váš košík je prázdný

AKCE - červené víno Bona Dea za akční cenu

Od 1. 7. 2019 prodáváme červené víno Bona Dea za akční cenu včetně dárkových balení!... více

Archiv aktualit
Vinařství Kovacs s.r.o.
Vinařství Kovacs s.r.o. bylo založeno v roce 1997. Sídlem firmy jsou od prvopočátku vinné sklepy ve významné vinařské obci Novosedly....více>>
  1. Bona Dea 2015
    pozdní sběr
    ResVinia, spol. s r.o.
  2. Grandioso gold brut 0
    šumivé víno
    Vinné sklepy Valtice a.s.
  3. GRAND cuvée bílé 2017
    pozdní sběr
    Moravíno s.r.o.
  4. Karafa ResVinia na červené víno s barevnými skly 0

  5. Karafa ResVinia na červené víno s kameny 0

  6. Regentské cuvée 2017
    pozdní sběr
    Vinařství Kovacs s.r.o.
Jak jste se o e-shopu www.vinoabobule.cz dozvěděli?
  • Ze serverů pro vyhledávání zboží (29,50%)
  • Ze serverů pro vyhledávání firem (8,78%)
  • Z bannerové reklamy na internetu (8,78%)
  • Z textové reklamy na internetu (9,68%)
  • Od známého (15,09%)
  • Z jiného zdroje (28,15%)