Víno a bobule
Víno a bobule

Lidé ResVinia

Společnost ResVinia, spol. s r.o. založili Ing. Libor Odehnal a Ing. Marek Babisz v říjnu roku 2009 jako výrobní, obchodní a poradenskou firmu zaměřenou na oblast vína a služeb s ním spojených.

Ing. Libor Odehnal

Po absolvování Mendlovy Zemědělské a Lesnické Univerzity v Brně, Fakulty provozně ekonomické, pracoval v oblasti daňové správy, především jako metodik oddělení nepřímých daní Finančního ředitelství v Brně. V roce 1995 přešel do podnikatelské sféry, a to na pozici výkonného ředitele Účetní a daňové společnosti. V následujícím roce se stal daňovým poradcem evidovaným pod č. 2059. V současné době je majitelem společnosti Bilanční a účetní kancelář, spol. s r. o., která se zabývá komplexním zpracováním účetní agendy menších a středních podniků a daňovým poradenstvím.

Spolupracujeme:

Ing. Marek Babisz

 MarekBabiszTeoretické základy vinařství získal na Střední vinařské škole Valtice a na Vinařské akademii Valtice. Absolvoval studia na Mendlově Zemědělské a Lesnické Univerzitě v Brně, Oboru zpracování zahradnických produktů. Praktické zkušenosti z oblasti vinařství si nejprve prohluboval ve Švýcarsku, po návratu v PPS Agro Strachotín a Vinařství Kovacs, ve kterých pracoval jako sommelier. Od roku 2006 je hlavním sommeliem v Národním vinařském centru.

V roce 2003 absolvoval degustátorské zkoušky dle DIN, ISO a OENORM. Od roku 2003 je jmenován členem Komise expertů pro zatříďování vín.

Je dlouholetým hodnotitelem významných tuzemských soutěží vín např. Valtické vinné trhy, Král vín, Vinum Juvenale, Víno & Destiláty, SauvignonForum a další. Je hodnotitelem i celé řady zahraničních konkurzů vín např. AWC Vienna, Muvina Prešov, Horeca víno Bratislava.

Současně je spoluorganizátorem významných soutěží vín jako Vinoforum 1999, od roku 2005 každoroční soutěže Salon vín a od roku 2006 i soutěže Makro víno roku. Také je zkušeným odborným garantem podoblastních nominačních soutěží.

 

MVDr. Dana Odehnalová, MBA

DanaOdehnalovaPo získání doktorátu působila na Veterinární a Farmaceutické Universitě v Brně, kde se věnovala pedagogické a vědecké činnosti. Jako pedagog se podílela na výchově studentů v řádném studiu oboru všeobecného veterinárního lékařství. Od roku 1996 zaměřila svou profesní dráhu na oblast obchodu a marketingu. Více než deset let působila na pozicích managementu marketingu a obchodu především v oblasti farmacie, z toho 9 let ve farmaceutické společnosti Schering s. r. o. Zde získala bohaté praktické zkušenosti z oblasti marketingu i s vedením prodejních týmů.

V letech 2001 - 2003 absolvovala studium Master of Business Administration s certifikátem britské The Nottingham Trent University.

Od roku 2007 je generální ředitelkou jedné z největších direct marketingových společností v České republice.

Od roku 2007 působí i jako lektor marketingových modulů na Brno International Business School (B.I.B.S., a.s.) v Brně, především manažerského programu MBA. Její profesní orientace směřuje do oblasti strategického řízení a strategického marketingu. Má dlouholeté zkušenosti s organizací odborných seminářů a konferencí, publikací odborných článků i s aktivní účastí na odborných konferencích. Je spoluautorkou publikace Hanzelková, A., Keřkovský, M., Odehnalová, D., Vykypěl, O., 2009: Strategický marketing - Teorie pro praxi, C. H. Beck, Praha.

 


 

Zboží ve vašem košíku


Váš košík je prázdný

Červené víno Bona Dea (název podle řecké bohyně zdraví a plodnosti)

prodej v lékárnách po celé ČR... více

Sabrage 21. století

ResVinia a otevírání láhve šampaňského setnutím hrdla skleničkou Moser... více

Archiv aktualit
Vinařství Volařík
Zvláštní cit pro dobré víno je celému Mikulovsk...více>>
  1. Bona Dea 2015
    pozdní sběr
    ResVinia, spol. s r.o.
  2. Cuvée ELEN 2012
    výběr z hroznů
    Krška Pavel
  3. Grandioso gold brut 0
    šumivé víno
    Vinné sklepy Valtice a.s.
  4. GRAND cuvée bílé 2015
    pozdní sběr
    Moravíno s.r.o.
  5. Frankovka 2012
    pozdní sběr
    Vinselekt Michlovský a.s.
  6. Svatovavřinecké barrique 2015
    výběr z hroznů
    Moravíno s.r.o.
Jak jste se o e-shopu www.vinoabobule.cz dozvěděli?
  • Ze serverů pro vyhledávání zboží (35,35%)
  • Ze serverů pro vyhledávání firem (5,05%)
  • Z bannerové reklamy na internetu (5,05%)
  • Z textové reklamy na internetu (6,40%)
  • Od známého (14,48%)
  • Z jiného zdroje (33,67%)