Víno a bobule
Víno a bobule

Lidé ResVinia

Společnost ResVinia, spol. s r.o. založili Ing. Libor Odehnal a Ing. Marek Babisz v říjnu roku 2009 jako výrobní, obchodní a poradenskou firmu zaměřenou na oblast vína a služeb s ním spojených.

Ing. Libor Odehnal

Po absolvování Mendlovy Zemědělské a Lesnické Univerzity v Brně, Fakulty provozně ekonomické, pracoval v oblasti daňové správy, především jako metodik oddělení nepřímých daní Finančního ředitelství v Brně. V roce 1995 přešel do podnikatelské sféry, a to na pozici výkonného ředitele Účetní a daňové společnosti. V následujícím roce se stal daňovým poradcem evidovaným pod č. 2059. V současné době je majitelem společnosti Bilanční a účetní kancelář, spol. s r. o., která se zabývá komplexním zpracováním účetní agendy menších a středních podniků a daňovým poradenstvím.

Spolupracujeme:

Ing. Marek Babisz

 MarekBabiszTeoretické základy vinařství získal na Střední vinařské škole Valtice a na Vinařské akademii Valtice. Absolvoval studia na Mendlově Zemědělské a Lesnické Univerzitě v Brně, Oboru zpracování zahradnických produktů. Praktické zkušenosti z oblasti vinařství si nejprve prohluboval ve Švýcarsku, po návratu v PPS Agro Strachotín a Vinařství Kovacs, ve kterých pracoval jako sommelier. Od roku 2006 je hlavním sommeliem v Národním vinařském centru.

V roce 2003 absolvoval degustátorské zkoušky dle DIN, ISO a OENORM. Od roku 2003 je jmenován členem Komise expertů pro zatříďování vín.

Je dlouholetým hodnotitelem významných tuzemských soutěží vín např. Valtické vinné trhy, Král vín, Vinum Juvenale, Víno & Destiláty, SauvignonForum a další. Je hodnotitelem i celé řady zahraničních konkurzů vín např. AWC Vienna, Muvina Prešov, Horeca víno Bratislava.

Současně je spoluorganizátorem významných soutěží vín jako Vinoforum 1999, od roku 2005 každoroční soutěže Salon vín a od roku 2006 i soutěže Makro víno roku. Také je zkušeným odborným garantem podoblastních nominačních soutěží.

 

MVDr. Dana Odehnalová, MBA

DanaOdehnalovaPo získání doktorátu působila na Veterinární a Farmaceutické Universitě v Brně, kde se věnovala pedagogické a vědecké činnosti. Jako pedagog se podílela na výchově studentů v řádném studiu oboru všeobecného veterinárního lékařství. Od roku 1996 zaměřila svou profesní dráhu na oblast obchodu a marketingu. Více než deset let působila na pozicích managementu marketingu a obchodu především v oblasti farmacie, z toho 9 let ve farmaceutické společnosti Schering s. r. o. Zde získala bohaté praktické zkušenosti z oblasti marketingu i s vedením prodejních týmů.

V letech 2001 - 2003 absolvovala studium Master of Business Administration s certifikátem britské The Nottingham Trent University.

Od roku 2007 je generální ředitelkou jedné z největších direct marketingových společností v České republice.

Od roku 2007 působí i jako lektor marketingových modulů na Brno International Business School (B.I.B.S., a.s.) v Brně, především manažerského programu MBA. Její profesní orientace směřuje do oblasti strategického řízení a strategického marketingu. Má dlouholeté zkušenosti s organizací odborných seminářů a konferencí, publikací odborných článků i s aktivní účastí na odborných konferencích. Je spoluautorkou publikace Hanzelková, A., Keřkovský, M., Odehnalová, D., Vykypěl, O., 2009: Strategický marketing - Teorie pro praxi, C. H. Beck, Praha.

 


 

Zboží ve vašem košíku


Váš košík je prázdný

Červené víno Bona Dea (název podle řecké bohyně zdraví a plodnosti)

prodej v lékárnách po celé ČR... více

Sabrage 21. století

ResVinia a otevírání láhve šampaňského setnutím hrdla skleničkou Moser... více

Archiv aktualit
Vinařství Volařík
Zvláštní cit pro dobré víno je celému Mikulovsk...více>>
  1. Bona Dea 2015
    pozdní sběr
    ResVinia, spol. s r.o.
  2. Cuvée ELEN 2012
    výběr z hroznů
    Krška Pavel
  3. Grandioso gold brut 0
    šumivé víno
    Vinné sklepy Valtice a.s.
  4. GRAND cuvée bílé 2016
    pozdní sběr
    Moravíno s.r.o.
  5. Svatovavřinecké barrique 2016
    pozdní sběr
    Moravíno s.r.o.
  6. Frankovka 2012
    pozdní sběr
    Vinselekt Michlovský a.s.
Jak jste se o e-shopu www.vinoabobule.cz dozvěděli?
  • Ze serverů pro vyhledávání zboží (29,57%)
  • Ze serverů pro vyhledávání firem (8,80%)
  • Z bannerové reklamy na internetu (8,80%)
  • Z textové reklamy na internetu (9,71%)
  • Od známého (15,12%)
  • Z jiného zdroje (27,99%)